niedziela, 7 sierpnia 2016

Anime tag #2

Hello!
Druga część tagu z zeszłego tygodnia. Wy czytacie odpowiedzi, ja czytam mangowego "Hamleta" i chociaż jest to Rok z anime, to za tydzień będzie o wrażeniach z czytania właśnie tego cuda.

Kadr z ostatniego odcinka "91 Days". Uwielbiam tę serię. Jeśli jeszcze nie oglądacie, to polecam szybko zacząć.

Wolisz długie czy krótkie serie?
Problem z długościami serii jest taki, że najczęściej 12 epizodów, to stanowczo za mało, ale w seriach 24 odcinkowych pojawiają się nudne odcinki, które powstały tylko, aby zapełnić czas antenowy. Preferuję jednak krótsze serie.

2. Wolisz anime czy mangi?
Nie czytam mang, choć chcę zacząć, więc znów oczywista odpowiedź - wolę anime.

3. Czym kierujesz się wybierając kolejne tytuły do oglądania?
Bardzo różnie, pojawi się nawet osobny post na ten temat. Szukam głównie w pewnych sprawdzonych gatunkach i, jeśli nie ma innych zachęt do obejrzenia konkretnego tytułu, opis jest najważniejszy. Ale bardzo dużą część anime, które widziałam obejrzałam z polecenia, nawet nie bardzo wiedząc, co to za tytuły.

4. Czy pomijasz openingi/endingi?
Endingu słucham najczęściej raz, aby go poznać, ale później wyłączam. Z openingami jest różnie, zależy jak bardzo mi się spodobają. Ostatnio bardzo przekonały mnie openingi z anime, które oglądałam w sezonie letnim i to też jest trop - jeśli oglądam jeden odcinek w tygodniu to nie pomijam rozpoczęcia, ale jeśli robię maraton to najczęściej i opening, i ending są pomijane.


Każdy powód jest dobry, aby jeszcze raz posłuchać OP z "91 Days".

5. Czy Twoi najbliżsi akceptują, to że interesujesz się anime?
Mój brat ogląda anime, natomiast Mama, gdy widzi co oglądam twierdzi: "znów bajki oglądasz", ale ogólnie nie ma z tym problemu.

6. Czy przerywasz oglądanie anime jeśli niezbyt Ci się ono podoba?
Dopiero ostatnio zaczęłam dochodzić do wniosku, że nie muszę się męczyć do końca jakiegoś tytułu, tylko dlatego, że zaczęłam go oglądać. Do tej pory kończyłam wszystkie anime. Zawsze mam nadzieję, że w kolejnych odcinkach będzie lepiej. Chyba, że rzuciłam dany tytuł po pierwszym epizodzie, nie było wielu takich przypadków, ale zdarzyły się.

7. Co planujesz obejrzeć w najbliższej przyszłości?
Póki co oglądam bieżący sezon, uzbierało się zaskakująco dużo serii, które zaczęłam oglądać w lipcu. A nie za bardzo mam czas na oglądanie czegoś, co już wyszło, bo jak zacznę, to nie skończy się kulturalnie na 2 odcinkach, a człowiek musi kiedyś spać.

8. Jaka jest Twoja ulubiona ścieżka dźwiękowa z anime?
Odłożyłam odpowiedź na to pytanie na jakiś czas i pojawiła się sama - gdy nie mam co słuchać zawsze wracam do soundtracku z "Zankyou no Terror". Na drugi miejscu jest ta z "Tokyo Ghoul" ("Glassy sky" <3). Ostatnio ogromnie przypadła mi do gustu także muzyka z "Aldonah. Zero" w nieco innym klimacie, ale także niesamowita. Oczywiście uwielbiam także ścieżkę z "Kuroshitsuji".

9. Ulubiona para w anime?
Chociaż raczej nie oglądam romansów, takie typowe zaczęłam dopiero bardzo niedawno, to par będzie kilka: Hei i Yin z "Darker Than Black", Yato i Hiyori z "Noragami", Kirito i Asuna ze "Sword Art Online" oraz Tomoe i Nanami z "Kamisama..."



10. A zwierzątko?
Kiedyś będę miała własne koty i nazwę je Luna, Artemis i Diana,  to kotki z "Czarodziejki z Księżyca".

LOVE, M

1 komentarz:

Jesteście dla mnie największą motywacją.
Dziękuję.
<3